Betingelser for oprettelse af medlemsskab
Nedenstående betingelser gælder for oprettelse af medlemsskab i Vejen Boligforening. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som medlem og Vejen Boligforening.

 

 

Betaling og pris:
I forbindelse med oprettelse af medlemsskab i Vejen Boligforening kan du betale på følgende måde:

Dit medlemsskab i Vejen Boligforening er først gældende når vi har registret din betaling via Dankort eller Visa/Dankort. Du vil modtage en bekræftelse pr. e-mail, når det er sket. Prisen er inkl. et års medlemsskab. Efter det første år betales et årligt ajourføringsgebyr på DKK 100,00. Beløbet opkræves via tilsendt girokort. Betales ajourføringsgebyret ikke slettes du af medlemslisten/ventelisten. Husk derfor adresseændring til os, hvis du flytter.

 

Alle priser er i danske kroner (DKK) og ikke tillagt moms, da vi er en forening.

 

 

Fortrydelse:
Dit medlemsskab i Vejen Boligforening kan ikke fortrydes, når først betalingen er gennemført.

 

 

Spørgsmål:
Hvis du har nogle spørgsmål i forbindelse med oprettelse af medlemsskab i Vejen Boligforening eller oprettelsesproceduren, så kan du kontakte os på post@vejenbolig.dk.

 

Betaling, oprettelse og aftale indgås med Vejen Boligforening, Banegårdspladsen 2, 6600 Vejen, Telefon: 75 36 05 55, E-mail: post@vejenbolig.dk, CVR nr.: 57 30 65 13.